Längesedan

Nu var det flera veckor sedan jag skrev sist. På något vis är detta med bloggande lite ångestframkallande. Jag vågar inte ens gå in på min egen blogg för att jag får så dåligt samvete för att jag inte uppdaterat. Löjligt men sant.

Nu har jag slutat på Face2Face och har jobbat en och en halv vecka på ett café/restaurang som heter Bon Appetit. Där trivs jag väldigt bra och det är kul. Jag har även fått sommarjobb i restaurangen på hotell Dyreparken. Så det är väldigt kul.

Förutom att jobba och sova så försöker jag umgås med Sofia, Ewelina och polerserna från gamla jobbet. Men har inte haft mycket tid över. Men nu blir det nog bättre tror jag. 



 

En bild på mig och Ewelina från en utekväll...



Jag och Sofia, en annan utekväll...

Kommentarer
Postat av: lulla

Hej! hamnade på din blogg, när jag sökte på timlön i dyrepark. Jag undrar hur var det att jobba där och vad låg en timlön på ungefär?



Tacksam för svar

2012-02-27 @ 17:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0