Kaos

Jag är verkligen ledsen, denna  veckan har varit kaos. Därför denna oförlåtligt dåliga uppdateringen. Men imorrn är jag hemma i Lidköping och då ska jag skriva om min sista vecka i Schweiz och min helg i Köpenhamn. Nu sitter jag på bussen från Köpenhamn till Göteborg och där ska Mami och Papi hämta upp mig.

I Köpenhamn hade jag ingen tillgång till internet men nu på bussen hem så fanns det ett trådläst nätverk. Happyface. Men batteriet är snart slut så jag kan inte skriva så mycket mer.

Måste bara skriva en mycket irriterande sak. Jag glömde både min gamla fula Sverige mobil och min nya fina Schweiz mobil hos Cecilie (min syster). Toppen. Hoppas jag hittar Mami och Papi på stationen ändå sedan.

Hat gött så ses vi snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0