Grattis för tusan!

Nu är du 20 år gumman!

Idag fyllde Anna Torp 20 och kan nu gå till systemet! vilken frihet!vilken känsla! Herrejävlar nu börjar livet på allvar. Inget mer hembränt eller Herrljunga cider med 0,7 %.
Vad är 18 års dagen till skillnad från 20? Ingenting! en lite fluglort på vindrutan. 
Fast visst förstörs känslan lite när en viss bästa kompis pappa (min pappa) utropar "Grattis på 19 års dagen Annisen!" med ett brett leende och en varm kram. "Eeeh 20 faktiskt hehe".

Men inget kan förstöra vår lycka för på fredag blir det paaaartyy! Ska bli sjukt kul. Jag har inte vart ute och skakat rumpa sedan början av November när jag var i Zürich. Sedan har jag varit på barer men där fanns inga dansgolv så nu blir det stampa med Leroy för hela slanten på Stadt på fredag.





Anna, Hanna och jag förra nyår <3
(tiden går så så otroligt snabbt, det är redan ett år sedan!) 

Kommentarer
Postat av: anna

tack gumman min! Hehe, du är väl för rolig xD älskar dig

2010-01-20 @ 15:46:33
URL: http://toorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0