Norway

Hej!

Nu har jag varit i Norge i en vecka. Det var minst sagt kaosartat när jag skulle åka iväg.
Hade bokat biljett från Trollhättan till Kristiansand på fredag kväll. Jag kom inte längre än till Trollhättan. På grund av snöstormen så var tåget inställt och jag fick åka hem igen. Kändes väldigt knepigt men det var kanske bra för då fick jag två extra dagar att tänka igenom allt.

På måndagen åkte jag iväg igen och denna gången kom jag fram. Väl framme så mötte Sofia och Ewelina mig på stationen och så tog vi bussen till Universitetet och gick därifrån till lägenheten. 
Det är en fin liten lägenhet med vita plankor på golvet och i taket och vi har ett fint litet badrum, ett litet kök, ett ganska stort vardagsrum, två små sovrum och ett större. Jag bor i det större sovrummet. Senare kommer nog Sofias kompis Johanna flytta in och då ska vi nog dela rum.

På tisdagen åkte jag in till stan för att ha min första arbetsdag. Det är ett riktigt härligt gäng som jobbar där och det är kul. Sedan får vi se om jag klarar av jobbet för det är rätt slitsamt och man får enbart betalt i provision. Men jag pratade precis med min chef och han frågade om jag ville prova på ett annat projekt, Rädda Barnen projektet. Där får man fast lön och jag tror faktiskt att det skulle passa mig bättre än det jag redan provat.





Kristiansand på sommaren...


Det nya projektet på Face2Face...

 

 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0