Madde 20 år

I fredags var det partaj hemma hos Madde. Det var riktigt kul. Vi var 12 tjejer som skakade rumpa, spelade twister, hade "Madde quiz", drack god bål (och vin och cider och shots) och pratade om allt möjligt som bara tjejer kan. Sedan drog en del till Bowlinghallen medan de andra åkte till Stadt. Jag skulle egentligen (pga min tajta budget) ha vart med gänget som skulle till Bowlingen men på grund av platsbrist i fylletaxin så fick jag följa med till Stadt. Och trots att det sved i plånboken så var det riktigt roligt. 

Från Madde till Stadt är det ungefär 3 km skulle jag tro och jag, Madde, Frida och Emma fick ta oss dit på två cyklar. De innebar att jag vi fick skjutsa varandra. Då var ju bara frågan, vem är nykter nog till att kunna cykla med en person på pakethållaren? Frida vägrade, hon hävdade att hon inte ens kunde skjutsa i nyktert tillstånd så det fick bli jag. Och på den andra cykeln började Madde att skjutsa Emma. Det visade sig att jag var KING på att skjutsa och jag och Frida var flera hundra meter framför våra kompanjoner efter bara 5 min. 

Situation: Jag och Frida väntar in Madde och Emma för femtioelfte gången och de närmar sig oss frustandes och kalla

Madde: Jag tycker faktiskt att vi ska byta partner nu!

Emma: Ja

Frida: Här ska inte bytas någon partner!! ANNA CYKLA!





Madde, jag och Frida



Madde, Jennie och Jag



Malin och Amanda



Anna och Linda



Jennie och Therese

Emma och Madde


Kommentarer
Postat av: anna

haha, ni är la för goa!

2010-02-16 @ 23:37:07
URL: http://toorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0