Imorrn flyttar jag

Herregud! Igår fick jag ett telefonsamtal från Ewelina i Norge och hon sa att jag hade jobb där borta nu. Hon hade pratat med chefen på sitt nya jobb och han hade sagt att de behövde fler folk. Så jag fick prata med honom själv och jag är garanterad jobb från och med måndag. Och på lördag ska det vara introduktion och information för de nyanställda. Så imorrn åker jag.

Den senaste tiden har jag gått omkring och känt mig miserabel och trott att jag aldrig kommer få ett jobb och att jag kommer bo kvar med mamma och pappa vid 40 års ålder. Men så helt plötsligt så vänder det och tur är väl det.

Men jag vet inte hur mycket jag kommer gå i vinst på det här. Jag kommer ju ha ett sälgarjobb och får provisionslön eller vad det nu heter. Så det gäller att jag sälger riktigt mycket för att få något betalt. Det gör mig ganska svettig för det är ju verkligen inte billigt att bo i Norge och man vill ju gärna ha några ören kvar när man har betalat hyran. Men jag får åka dit och prova ett tag så får vi se. Jag kan ju inte åka dit med en negativ inställning det funkar ju inte.


Så jag avslutar detta inlägg med ett "Tack för denna dagen, jag är tacksam att jag lever och andas och att jag bor i ett I-land och kan duscha hur länge jag vill"

Kommentarer
Postat av: anna

Du kommer fixa det där borta :)men usch vad jag kommer sakna dig! :(

2010-02-18 @ 20:55:22
URL: http://toorpan.blogg.se/
Postat av: Tilly

Tack Anna:) Jag kommer sakna dig med! :(

2010-02-28 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0