HEJ!

Det var länge sedan nu. Det senaste har jag bara kännt att jag inte haft något att skriva om. Antar att jag på den tiden jag inte uppdaterat förlorat mina tre läsare. Men nu är jag här igen.

De senaste veckorna har det varit mycket fram och tillbaka med Norge planerna. Jag har sökt en massa jobb där borta men inte fått något napp än. Jag har även sökt jobb här hemma och gått runt med CVn, ansökt via internet osv. Det är så himla tråkigt men det måste ju göras om man inte vill leva på gröt och vatten resten av året.

Mamma och pappa har varit i Danmark över helgen och besökt Cecilie och James, mormor och några andra släktingar och vänner därborta. Cecilie var så gullig och erbjöd att jag kunde få sova på deras madrass och bo hos dem i Kbh om jag ville jobba där borta. Vore faktiskt riktigt roligt.
Har sökt jobb i Stockholm, Göteborg och Oslo, man kanske ska söka i Köpenhamn också? så får man se om man får nått napp. Jag längtar efter att få prova något nytt, att få ta hand om sig själv och leva livet. Hoppas det blir snart.

I Love Copenhagen!





Kommentarer
Postat av: anna

jaa sök dit! verkar ju skit bra med köpenhamn ju ;)

2010-02-16 @ 23:35:46
URL: http://toorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0