KRS

Natten till fredag kom jag och Sofia tillbaka från Sverige till Kristiansand. Det var så härligt att vara hemma i Lidköping och träffa familj och vänner och att bara slappna av. Men ändå var det skönt att komma tillbaka till Kristiansand och jag kände att jag faktiskt trivs väldigt bra här i Norge.

I Sverige så blev det bl.a. fest i Skara med Anna och Joni, det var roligt, tack för det guys. Sedan träffade jag såklart Madde och Frida och även Patricia och Emma. Det var riktigt roligt. Jag hann även med att gå på Amanda och Jonathans bröllop. Hela ceremonien var så vacker och de var så lyckliga att man dansade hem ifrån kyrkan. Grattis till dem.





Party pics...



We are really shaking it ....




Här har jag lugnat ner mig några grader och tagit på mig läppstift...




Jag, Anna och Joni försökte återskapa bilden på lådvinet Tre Apor och det gick väl helt ok...






Bröllopsbilder



Jonathan och Amanda, så fina och lyckliga...




Här säger de Ja till varandra...


Kommentarer
Postat av: torp

De va så kul att du kom hem! Saknar dig redan...fina party och bröllopsbilder :) Puss på dig gumman <3

2010-04-20 @ 19:23:21
URL: http://toorpan.blogg.se/
Postat av: torp

föressten så är det jätte kul att du är lite mer aktiv i bloggen nu! Så kul att läsa vad som sker i ditt liv just nu ;)

2010-04-20 @ 19:30:55
URL: http://toorpan.blogg.se/
Postat av: Tilly

Saknar dig med! Hehe jag hoppas att den goda updateringen håller i sig :P jag lovar att jag ska försöka ^^

Puss

2010-04-21 @ 23:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0